به دنیا خوش اومدم

فندق خاله
من محمدم،فندق خاله
به دنیا خوش اومدم
ن : محمد پورذاکری ت : پنج شنبه 25 اسفند 1398 ز : 16:8 | +

سلام من محمدم

امروز 25 اسفند 93 ساعت 1 بامداد یهو تصمیم گرفتم بیام و مامان و بابامو خوشحال کنم، آخه می دونید پیش مامان که بودم، می شنیدم همه سراغمو می گیرند؛ عموها و خاله ها،مامان جونا و باباجونا، همسایه ها، دایی، دخترخاله ها و پسرخاله ها، داداش محمدمهدی و همه و همه منتظر شنیدن صدای جیغ من بودند!!!خنده

بالاخره امروز نشستم به قلبم مراجعه کردم دیدم،دیده باید به انتظار مامانم و اون همه آدم خوب که دوستم دارند،خاتمه بدم و بهتره بیامو همه شونو سوپرایز کنم...چشمک

شناسنامه من:

نام: محمد

فامیل: پورذاکری

قد: 50 سانت

وزن: 2/950

نام بابا: مجتبی

نام مامان: فهیمه سادات

نام باباجونا: حجت الله، سید مجید

نام مامان جونا: گل خاتی، حوری

نام خاله ها: فرخنده، معصومه، فاطمه، شیرین، سپیده سادات، فاطمه سادات

نام عموها: حمید، محمد، ابراهیم، صادق، امین

نام دایی: سید عباس

نام داداش: محمد مهدی(البته پسر عمه استا ولی من بهش میگم داداشی)

خب دیده هر چی لازم بود در مورد خودم بگم بنظرم گفتم ولی اگر اطلاعات دیگه ای خواستید بپرسید، بفرمایید من در خدمتم، فقط زودتر بپرسید چون الان نی نی ام وقتم آزادتر دو روز دیگه مهندس میشم دیگه پیدام نمی کنید سوالاتونو بپرسیدا زبان درازی

دوستان خوبم برای ثبت نظر، روی علامت + کنار ساعت سمت چپ بالای هر پست کلیک کنید...



نظرات شما عزیزان:

بابای نی نی
ساعت20:17---1 فروردين 1394
سلام خاله دست گلت درد نکنه

پاسخ:سلام بابایی نی نی،خواهش میشه...دست نی نی درد نکنه بچه دوران فناوری اطلاعاته، از همون بدو نوزادی وارد دنیای فناوری شده بزرگ بشه چی میشه...حتما پروفسور خاله هاش میشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: من محمدم, وبلاگ نی نی, فندق خاله,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by fandoghkhale
This Template By Theme-Designer.Com